Meest Voorkomende Reparaties:
- Schermreparatie: Het meest voorkomende probleem met de Samsung Galaxy Z Fold 5.
- Scharnier Herstel: Vaak gaan de scharnieren kapot na een ongelukkige val.
- Batterij reparatie: Een batterij van een smartphone is na ongeveer 2 jaar aan vervangen toe.
Neem Contact Op voor een Afspraak of kom gewoon langs!
Heeft u nog vragen of wilt u een afspraak inplannen? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of bel naar 010 260 00 28. U kunt ook binnenlopen wanneer het u schikt. Onze vriendelijke medewerkers staan 7 dagen in de week voor u klaar.
GSM Dokter in Rotterdam – Waar uw Samsung Galaxy Z Fold 5 weer als nieuw wordt!
Samsung Z Fold 5 scherm reparatie
Wie heeft het nog nooit meegemaakt? Uw smartphone glipt uit uw handen en belandt na een ongelukkige val op de stoep. Met als vervelend resultaat een beschadigd scherm of erger, een scherm waarvan het touchscreen niet meer reageert waardoor uw smartphone niet meer te gebruiken is. Te lang met een kapot scherm doorlopen zouden wij niet aanraden. Het is niet alleen onprettig om er mee te werken, maar de hardware in de telefoon kan ook verder beschadigen. Ons advies: Zo snel mogelijk laten repareren door een bedrijf met verstand van zaken. Wij kunnen een nieuw (origineel) scherm plaatsen binnen 60 minuten. Plan vandaag nog uw reparatie afspraak in!
Samsung Z Fold 5 reparatie in Rotterdam of stuur uw toestel op
Kom voor uw Samsung Z Fold 4 reparatie langs in onze winkel in Rotterdam. Daar staan onze monteurs 7 dagen per week voor u klaar om alle smartphone reparaties uit te voeren die u maar kunt bedenken. Langs komen kan met of zonder afspraak. Bent u niet in de gelegenheid om naar ons toe te komen? Geen probleem, wij maken namelijk gebruik van een opstuur service. Hoe werkt dit?
- Kies via deze link uw toestel
- Doorloop de pagina’s
- Vul uw gegevens in
- Wij krijgen een bevestiging van uw aanvraag. Wij maken een verzendlabel voor u en sturen deze dan vervolgens naar u door.
- Print de verzendlabel uit. Plak de label op een verzenddoos (Zorg ervoor dat de telefoon goed verpakt zit in de doos). Breng deze vervolgens naar een PostNL punt bij u in de buurt.
Hoe nu verder?
Zodra wij het toestel hebben ontvangen zullen wij u laten weten dat deze goed is gearriveerd. Wij gaan daarna over tot reparatie of doen eerst onderzoek indien nodig. Wanneer het toestel klaar is contacteren wij u opnieuw. Hier handelen wij de betaling met u af. Zodra deze in goede orde is ontvangen sturen wij het toestel naar u terug.
Samsung Galaxy Z Fold 5 Reparatie verzekeringswerk
Wist u dat de meeste reparatie ook onder uw inboedel of reisverzekering vallen? Is dit het geval, kom dan langs voor een offerte bij onze filiaal in Rotterdam GSM Dokter op de Jonker Fransstraat 109A, deze kunnen wij voor u opstellen, zodat u uw reparatie gemakkelijk kunt declareren bij uw verzekering! Heeft u hier een vraag over? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of bel voor meer info naar 010 260 00 28.