De GSM Dokter wil iedereen helpen. Daarom kan iedereen die dat wil ons inschakelen. Door gebruik te maken van onze opstuur-service en uw device op te sturen voor reparatie. Dat is snel, eenvoudig en kost u niets extra. Onze vertrouwde specialisten zorgen ervoor dat wanneer u uw product weer terugkrijgt het weer als vanouds werkt.
Waarom je toestel opsturen?
Heeft u geen tijd om langs onze winkel te komen? Of woont u niet in de buurt? Door gebruik te maken van de mogelijkheid om uw toestel op te sturen houdt u tijd over én bent u verzekerd van een kwalitatief hoogwaardige reparatie met originele onderdelen. Het kost u bovendien niets extra. En het mooiste van alles? Uw toestel komt als nieuw weer bij u retour.
Stappen toestel opsturen
Hoe kan ik mijn toestel opsturen?
- Vul het formulier in
Doorloop de stappen in het scherm. Laat ons weten om welk device het gaat. Selecteer de gewenste reparaties. Vul uw persoonlijke gegevens in. - Pak je pakketje in
Maak uw toestel klaar voor verzending. Zorg voor een stevige verpakking.
- Plak label op het pakket
We maken een verzendlabel aan dat u op uw pakket kunt plakken. - Verzend gratisVerzend uw pakket geheel gratis via een PostNL punt bij u in de buurt. U hoeft geen verzendkosten te betalen dat hebben we al voor u gedaan.
- Contact
Na ontvangst nemen we contact met u op om de kosten en mogelijkheden te bespreken. Na akkoord gaan onze monteurs voor u aan de slag. - Dezelfde dag retour
In 99% van de gevallen ronden we de reparatie dezelfde dag nog af en gaat uw toestel weer retour. Wij pakken uw toestel stevig en veilig in en verzenden het via PostNL naar u. U krijgt van ons een Track & trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. - Uw toestel weer gloednieuw
Wanneer u uw toestel terug krijgt, werkt het weer zoals u gewend bent en kan het weer jaren mee!
Garantie en verzekering voor uw reparatie
GSM Dokter heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dat betekent dat bij ons alleen gecertificeerde en getrainde monteurs werken. Daarnaast gebruiken bij onze reparaties uitsluitend originele onderdelen die zijn goedgekeurd door de fabrikant waardoor de kwaliteit en de werking van uw smartphone te allen tijde gewaarborgd blijft. Daarom krijgt u op onze reparaties standaard 12 maanden garantie.
Wist u dat in veel gevallen uw verzekering de schade aan uw smartphone dekt? Het is daarom verstandig om uw inboedel-, aansprakelijkheids- of reisverzekering te controleren. Wanneer u verzekerd bent wordt de schade grotendeels of zelfs helemaal door uw verzekering vergoed. Daarvoor heeft de verzekeraar vaak een offerte of factuur nodig waarmee u de schade kunt declareren. Die kunnen wij voor u opstellen. Neem daarvoor gerust contact op. Dat kan telefonisch via 010 260 00 28 of via het formulier op de website. Gewoon langskomen in de winkel mag ook.