Nintendo Switch reparatie
Is je Nintendo Switch kapot? Geen probleem.
Wij repareren dit in de meeste gevallen binnen een dag. Maak een afspraak of kom langs met jouw Nintendo Switch.
Meest voorkomenden problemen Nintendo Switch:
- De Nintendo Switch gaat niet meer aan of laad niet meer op
- De Nintendo Switch geeft geen beeld meer
- Joy-Cons verbinden niet of laden niet op
- Joy-Cons analogen werken niet naar behoren
- De Nintendo Switch leest geen Game cards meer
- De Nintendo Switch loopt snel leeg
Nintendo Switch drift reparatie.
Een heel bekend en veel voorkomend probleem bij de nintendo switch is het “drift” probleem. Door dit probleem werken de Joy-Cons niet naar behoren. Door dit probleem leeft de Joy-Con als het ware zijn eigen leven. Hierdoor kan de Joy-Con uit zichzelf bewegen in een spel.
Nintendo Switch moederbord problemen.
Niet alleen de onderdelen in de Nintendo Switch kunnen defect gaan, ook het brein van de Nintendo Switch kan kapot gaan. Dit kan onder andere komen door kortsluitingen op het moederbord. Dit moet vaak gerepareerd worden met soldeer werk.
Nintendo Switch waterschade.
Het kan wel is gebeuren dat je Nintendo Switch nat wordt. Water bevat metaal en metaal geleid stroom. Hierdoor kan er stroom naar verkeerde componenten gaan binnen in de Nintendo Switch door water. Het beste is om de Nintendo Switch uit te doen en zo snel mogelijk langs te komen om verdere kortsluitingen te voorkomen.
Onze verzekerde opstuur service
Ben je niet in de gelegenheid om naar ons te komen? Geen probleem, wij maken namelijk gebruik van een opstuur service. Hoe werkt dit?
- Kies via deze link jouw toestel
- Doorloop de pagina’s
- Vul je gegevens in
- Wij krijgen een bevestiging van jouw aanvraag. Wij maken een verzendlabel voor jou en sturen deze dan vervolgens naar je door.
- Print de verzendlabel uit. Plak de label op een verzenddoos (Zorg ervoor dat de telefoon goed verpakt zit in de doos). Breng deze vervolgens naar een PostNL punt bij jou in de buurt.
Hoe nu verder?
Zodra wij het toestel hebben ontvangen zullen wij jou contacteren dat deze goed is gearriveerd. Wij gaan over tot reparatie, onderzoek.
Wanneer het toestel klaar is contacteren wij jou opnieuw. Hier handelen wij de betaling met jou af, zodra deze in goede orde is ontvangen sturen wij het toestel terug.